Saturday, 26 December 2009

Sup Sayur Campur

Alkisahnya adalah seorang dalam rumahni tengah berdiet, malam2 dah tak makan nasi. Tabikla kat orang tu...bini dia gak yg tak sampai seru lagi, asyik nak melantak jer kerojernya..kih3.. Sup sayur ni buat untuk makan malam, request drp hubby lah ni..dia nak meratah sayur je. Resepi tak payahla kan, campak jer sayur yang ada dlm fridge tu. Nak sedap lagi tambah udang. Kebetulan pagi tu saya ada buat fishball (homemade), jadi saya campurlah sekali ngan sup ni. Muaz memang hantu fishball, dia tukang kutip fishball je lah..sapa yang rasa nak buat fishball sendiri boleh klik sini.
Sedapnya hirup kuah sup panas2 di kala cuaca yang sejuk2 ni...slrppp!!


  1. Sejuk2 dapat sup panas2 sedap jugak kak Zaiy... tp bukan sebab diet pun. tak sampai seru gak lagi.hehehe...

  2. sejuk2 ni kak memang sedap hirup sup kan... x kisah la sup sayur ke sup daging ke.. saya ni memang hantu sup gak.... leh la nak ikut gaya hubby akak memalam makan sup je... leh diet sikit hheheheh

  3. Hello! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick
    shout out and say I really enjoy reading through your blog posts.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that deal with the same subjects?

    Thanks for your time!

    Here is my blog post; 2001 honda s2000 hardtop for sale

  4. Normally I don't learn post on blogs, but I would like to say that this write-up very forced me to take a look at and do so! Your writing style has been amazed me. Thank you, very great post.

    Feel free to visit my page: target heart rate zone

  5. Fantastic site you have here but I was wanting to know if you knew of any discussion boards that cover the same topics
    talked about in this article? I'd really love to be a part of online community where I can get responses from other knowledgeable individuals that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Many thanks!

    my page ... garbage disposal maintenance

  6. excellent post, very informative. I'm wondering why the opposite specialists of this sector do not understand this. You must proceed your writing. I'm confident, you have a great readers' base already!

    Also visit my web site mazda 16x