Followers

Thursday, 2 April 2009

Kek yang membuatkan otak jadi lembab

Elakkan diberi makan kepada anak-anak, dikhuatiri jadi sengal. hoho





CeRia-CeRiaKan HaRi aNda....

kredit to: http://isuhangat.blogspot.com/

13 comments:

  1. hantu rayaaaa..kahkahkahh..nasib baik dah lepas APRIL FOOL!!! haiyooohhh..

    lawakk laa..jgn lupa inii bulann..bulan KITA! yeaayeaaa..

    ReplyDelete
  2. ampehhh botooooooo...itu psl akak nye kek, bg nama kek choc moist...so tarak lembab kalo mkn ...wakakaak

    ReplyDelete
  3. ampesss tui!!!
    hahahaaaaa

    ReplyDelete
  4. he...he...tokey kek ni kena tukar nama kek tu..nanti org takut nak beli...he..he...

    ReplyDelete
  5. susah nok komersial kalau buh nama kek gini......hehehhe, orang dubai masak apa harini?

    ReplyDelete
  6. maknanyer ni?? mmg tak leh beli ke? hahahaha....

    ReplyDelete
  7. yok yo ooo je saya ingatkan btl td... rupanya lembab=basah... ceh, buat lawak ye...abis semua terkena hahahaa

    ReplyDelete
  8. oooi...oooo.....abah terlibat sama juga ke? hahahahahah ... abah kira pecaya aje le....
    nak cari juga le sebab nak bagi makan bebudak yg tak mau duduk diam tu...biar slow sikit....hahahah

    ReplyDelete
  9. mmg sengal lawak ni kak!! hehe...
    akak.. tq wishkan bday t ye!! muah!! :)

    ReplyDelete
  10. lor..ingatkan bebetui le..heheheh..

    ReplyDelete
  11. WAKAKAKA..tuko kak.. jadi kek coklat kering... hmm x leh kang kering lak otak.. kek cioklat geliga la kak..wakakakka

    ReplyDelete
  12. salam...eheheh, nanti ada yg kena saman ngan tokey kek tu...jadi kesimpulannya kalau mkn mee goreng basah dan nasi goreng cina pun kena hati2 ye...hikhikhik

    ReplyDelete
  13. Nama tak penting asal sedap
    Tahi itek pun orang sebat hehe
    Pemancing Ikan

    ReplyDelete