Followers

Friday 18 June 2010

Cuti sekolah dah bermula...


Semalam ialah hari terakhir persekolahan bagi sesi 2009/2010. Seronokla Muaz (dan mama jugak yer) sebab cuti panjang sampai bulan 9 nanti. Takde maknanya cuti kalini sebab kami dah tak tinggal sini lagi. Tinggal seminggu jer lagi kami akan meninggalkan bumi padang pasir ni. Alhamdulillah.. segalanya berakhir dengan baik (ngam-ngamla kata orang..) Muazpun dah selesai pengajiannya di grade 3 dan semalam ialah hari terakhir peperiksaannya. Papa dah pesan kat guru kelasnya untuk siapkan result peperiksaan dan sijil-sijil yang berkaitan sebelum kami berangkat pulang. Cikgunya kata 23hb nanti dah boleh pergi ambil keputusan peperiksaannya dan sijil2 tu..alhamdulillah.

Sebenarnya yang lebih seronok ialah balik Malaysia for good. Kenangan suka-duka selama 3 tahun di sini akan tersimpan kemas dalam memori. Muaz pula tentu akan merindui kawan-kawan dan juga guru-guru sekolahnya. Siap berpeluk2 ngan kengkawan dia semalam. Bila Muaz kata dia akan balik pada 25hb.. ada yang tanya, datang sini balik tak? Muaz kata, tak... dan semua pakat tanya, whyyyyyyyyyyyyy???..sedih dan kesian pulak kat dierang. Selamat tinggal kawan-kawan di Oxford School..Terima kasih kepada semua guru yang pernah mengajar Muaz.






Gambar kenangan bersama rakan sekelas Grade 3 Blue dan guru kelas Mrs Shahana Zaidi.
Berdiri di belakang kiri ke kanan:
Manzar, Muhamad Ali, Kimia, Abdul Qayum, Adriana, Nur Yasmin, Fatima, Shuruq.
Abdullahi, Zeyad, Abdul Rehman, Abdul Abbas, Abdul Wahab, Accel, Ahbab, Alina.
Syed Ali, Hamad, Tariq, Kareem, Fatima Adel, Sahar, Salma, Mehnaz.
Yazen, Kamyab, Muadz, Amina, Nusaiba, Abeera, Aisha.
(Nama-nama classmates Muaz ni, mama taip, muaz yang bagitau...bukan per, satu masa nanti bila dia tengok balik gambarni dia akan ingat balik kawan2 dan cikgu yang pernah mengajar dia.)

2 comments: